"E o întâmplare a fiintei mele
si atunci fericirea dinlauntrul meu
e mai puternica decât mine, decât oasele mele,
pe care mi le scrasnesti intr-o imbratisare
mereu dureroasa, minunata mereu.
Sa stam de vorba, sa vorbim, sa spunem cuvinte
lungi, sticloase, ca niste dalti ce despart
fluviul rece în delta fierbinte,
ziua de noapte, bazaltul de bazalt.
Du-ma, fericire, în sus, si izbeste-mi
tampla de stele, pâna când
lumea mea prelunga si în nesfarsire
se face coloana sau altceva
mult mai inalt si mult mai curând.
Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
Doua cântece diferite, lovindu-se amestecandu-se,
doua culori ce nu s-au vazut niciodata,
una foarte de jos, intoarsa spre pamânt,
una foarte de sus, aproape rupta
în infrigurata, neasemuita lupta
a minunii ca esti, a-ntamplarii ca sunt."
................................................................
Cand te simti singur si crezi ca nu mai ai niciun rost in viata, adu-ti aminte de ceea ce iti voi spune si fi tot timpul increzator ca cineva in lumea asta este pentru tine...va veni acel moment in care fericirea te va cuprinde si te va inalta pe cele mai inalte culmi...si nu uita:
"Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea!"
Cu multa dragoste, Cineva...