....................................................................................................................................................................
~Ochii~

Ochii….cea mai expresivă parte a corpului omenesc şi nu numai...
Sunt multe expresii care descriu profunizimea lor…. ochii sunt o fereastră către suflet şi către lumea noastră… un portal între interiorul nostru şi lumea exterioară, descifrând în ei mult mai uşor gândurile şi stările sufleteşti…
În ultimul timp am auzit ateatea lucruri legate de acest subiect, în special , legate de perechea fericită de ochi pe care o am în posesiune…
Cu toate acestea, având în vedere toate lucrurile pe care le-am auzit despre ochii mei şi la care am avut diverse reacţii , una singura m-a facut să o tratez cu mai multă importanţă… şi ciudat că nici nu a fost nevoie să mi se spună, sau să văd,… ci a fost destul să simt... să simt schimbarea din ei… pentru că singurul lucru care mi-a strabătut mintea a fost o mică frază ” imi sclipesc ochii”…
sunt sigur că fraza asta va da multe de gândit însă cu siguranţă foarte puţini s-ar gandi la adevăratul sens al ei, la adevarata interpretare… poate mai puţin vizibilă… uşor macabră sau morbidă… într-adevar… ce şti şi ce simţi atunci când "îţi sclipesc ochii".
....................................................................................................................................................................